ברוכים הבאים

7 תגובות ↓

 כיום, ילדינו מתחילים להשתמש בכסף בגיל מאוד צעיר.

הם חיים בסביבה של שפע,

הם יעד ישיר לפרסום ושיווק והפיתוי העומד בפניהם רב.

הם חשופים מאוד לצד של ההוצאות,

אולם, צד ההכנסות של המשוואה והקושי ביצירתן ,כמעט ,שאינו מוכר להם.

בתנאים אלו, הסיכוי שלהם להתנהל בתבונה עם כסף-

לצרוך בהתאם לצורך, להתאים בין הוצאות להכנסות , לפתח עצמאות כלכלית, נמוך.

אנחנו כהורים, יכולים לשנות את המצב ע"י שניקח אחריות כבר היום,

נקנה לילדינו הרגלים נכונים ודפוסי חשיבה להתנהלות עם כסף,

שישרתו אותם לכל אורך חייהם ויאפשרו להם איכות חיים משופרת.

הירשמו כאן לקבלת טיפים פרקטיים שיסייעו לכם בהתמודדות עם ילדים וכסף.

שלכם, ענבר ישראל

 

עם הרשמתך יישלח אלייך מדריך הוידאו "מדמי כיס לתקציב אישי" – ובו מוסברת השיטה לניהול דמי כיס,

אשר תוביל את ילדייך להתנהלות פיננסית שקולה ואחראית בעתיד

כלים נוספים, טיפים ,עדכונים ועוד דברים מעניינים יגיעו בהמשך – יש למה לצפות :-)

באפשרותך להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת

7 תגובות ב“ברוכים הבאים
  1. מאת נצה:

    סדרת סרטונים מאירת עיניים איך ללמד ילדים
    להתנהל נכון עם הכסף. חשוב מאד גם לילדים חסכנים ללמוד להוציא את הכסף בתבונה.

  2. מאת likiliki:

    תודה על שאמרת לי איך לחסוך בכסף! כי תמיד אני בזבזתי ורק עכשיו בזכותך אוכל לקנות אייפד מכספי!

    תודה מקרב לב likiliki

    • מאת inbari:

      כל הכבוד! אני מאוד שמחה לשמוע. ו…לא לשכוח, לדבר עם ההורים ולהציב מטרה חדשה לחסכון, כי תמיד – בחלק מהכסף אנחנו משתמשים וחלק חוסכים. חג שמח!

  3. מאת זיו:

    הייתי בהרצאה שלך דרך החברה בה אני עובד, הרצאה מצויינת וחשובה.
    תודה

  4. מאת ליאור:

    תודה רבה על הכלים הרבים שאת נותנת… ממש מרגש לשמוע שיש אנשים טובים כמוך שעוזרים לחנך את ילדינו במקום לבכות על המצב, על הממשלה ועל הגורל האכזר!!!!

    בזכותך, אנשים לומדים להתנהל… חבל שלאוכלוסיה החלשה אין מישהי כמוך שעושה את זה…ישר כוח!!!!!!!!!!!!

  5. מאת כנרת:

    הי!
    היתה הרצאה מעניינת מאוד!
    ממליצה בחום לכל חברי!
    כנרת

להגיב על likiliki לבטל

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>